dilluns, 25 de maig del 2015

CONFIRMACIÓ DE PLAÇA CURS 2015-2016

Aquesta setmana els vostres fills i filles han sortit amb el 

FULL D’ACTUALITZACIÓ DE DADES I DE CONFIRMACIÓ DE PLAÇA 
PEL CURS 2015-2016

Molt important modificar si heu fet canvi de: l’adreça, els telèfons i/o els correus electrònics.

Cal marcar si desitgem que el nostre fill/a participi en la borsa de reutilització de llibres: (EDUCACIÓ PRIMÀRIA)

AVANTATGES DE PARTICIPAR EN LA BORSA
- Estalvi econòmic: aportació mínima (5€ per llibre) per garantir la continuïtat i beneficiar-se del projecte.
- Introducció pràctica de valors educatius tals com: el  saber compartir, la solidaritat, la igualtat, la sostenibilitat del medi ambient i el respecte i la responsabilitat davant del material comú.
- Formar part d'un projecte que constitueix un tret d'identitat de la nostra escola.

Cal marcar si desitgem que el nostre fill/a rebi formació en:
(EDUCACIÓ PRIMÀRIA)

RELIGIÓ
EDUCACIÓ EN VALORS 
SOCIALS I CÍVICS
1. Conèixer els aspectes bàsics de les religions ja desaparegudes, relacionant-les amb el cristianisme.
2. Reconèixer els fundadors i alguns elements diferencials de les grans religions vigents, la resposta que donen a les preguntes primeres sobre el sentit de la vida i el compromís dels creients.
3. Conèixer la Bíblia, la seva estructura i sentit, identificant alguns textos bàsics com a Paraula de Déu.
4. Descobrir l’acció de Déu en la natura i en la persona, com a fonament i font dels valors bàsics del ser humà.
5. Identificar alguns personatges fonamentals de la Història de la salvació i la seva resposta de fe, descobrint el valor central de la persona de Jesucrist i la resposta de fe de la Mare de Déu.
6. Valorar la novetat de l’amor de Déu que ens salva del pecat i de la mort pel seu Fill Jesucrist i a través de la vida i l’acció salvífica de l’Església, Cos de Crist.
7. Identificar el significat d’alguns esdeveniments, formulacions, expressions i textos bàsics del missatge cristià, que faciliten la comprensió de la vida de l’Esperit Sant en el món i en l’Església.
 8. Identificar l’Església en les seves manifestacions, conèixer la presència de Déu i la seva gràcia en els sagraments, i el servei eclesial efectuat pels apòstols i els seus successors.
9. Comprendre i distingir el sentit sagrat, festiu, cultural i de celebració de les festes i ritus de les religions monoteistes, saber-les relacionar amb els aspectes cultuals i de celebració de la litúrgia.
10. Analitzar la jerarquia de valors, actituds i normes que conformen el ser cristià, i aplicar-los a les diferents situacions de la vida.
11. Valorar que la fe cristiana implica assumir responsabilitats, conèixer i comprendre l’arrel i el sentit de l’acció i del compromís cristià, i mantenir una actitud de tolerància i respecte davant els sistemes ètics de les diverses religions.
12. Conèixer, valorar i respectar el patrimoni religiós, artístic i cultural, que es manifesta a través del llenguatge simbòlic i iconogràfic de l’arquitectura, pintura, literatura, música i litúrgia, com a expressió de la fe catòlica i d’altres religions.
13. Descobrir que el destí etern de la persona comença aquí com a do que sorgeix de la victòria de Crist sobre la mort.

BLOC 1 Aprendre a ser i a pensar:

Habilitats de raonament i coneixement de les emocions i sentiments.


BLOC 2 Aprendre a actuar de manera autònoma i coherent:

Actituds personals de motivació i d’esforç que ajudin a superar obstacles i a actuar de manera resilient.


BLOC 3 Aprendre a conviure:

Elements perquè l’alumne estableixi una relació harmònica amb els altres.


BLOC 4 Aprendre a ser ciutadans
responsables en un món global:

Elements de relació per a la societat més amplia en què el ciutadà es troba immers.


CONFIRMACIÓ DE PLAÇA ESCOLAR
Cal assenyalar si continuarà o no escolaritzat en el centre.


El termini per retornar el full és el proper DIVENDRES 5 DE JUNY

Si teniu qualsevol dubte, podeu passar per Secretaria. 
L’horari és de 09:00 – 13:15 i de 15:00 a 16:15 hores.

Salutacions cordials,

DIRECCIÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada