Aquesta setmana els vostres fills i filles han sortit amb el
FULL D’ACTUALITZACIÓ DE DADES I DE
CONFIRMACIÓ DE PLAÇA
PEL CURS 2015-2016
Molt important modificar si heu fet canvi de: l’adreça, els telèfons i/o els correus electrònics.
Cal marcar si desitgem que el nostre fill/a participi en la
borsa de reutilització de llibres: (EDUCACIÓ PRIMÀRIA)
AVANTATGES DE PARTICIPAR EN LA
BORSA
|
- Estalvi econòmic: aportació mínima (5€ per llibre) per garantir la continuïtat i
beneficiar-se del projecte.
- Introducció pràctica de valors educatius tals com: el saber compartir, la solidaritat, la
igualtat, la sostenibilitat del medi ambient i el respecte i la
responsabilitat davant del material comú.
- Formar part d'un projecte que constitueix un tret d'identitat de la
nostra escola.
|
Cal marcar si desitgem que el nostre fill/a rebi formació en:
(EDUCACIÓ PRIMÀRIA)
RELIGIÓ
|
EDUCACIÓ EN VALORS
SOCIALS I
CÍVICS
|
1. Conèixer els aspectes bàsics de les religions ja
desaparegudes, relacionant-les amb el cristianisme.
2. Reconèixer els fundadors i alguns elements diferencials
de les grans religions vigents, la resposta que donen a les preguntes primeres
sobre el sentit de la vida i el compromís dels creients.
3. Conèixer la Bíblia, la seva estructura i sentit,
identificant alguns textos bàsics com a Paraula de Déu.
4. Descobrir l’acció de Déu en la natura i en la persona,
com a fonament i font dels valors bàsics del ser humà.
5. Identificar alguns personatges fonamentals de la Història
de la salvació i la seva resposta de fe, descobrint el valor central de la
persona de Jesucrist i la resposta de fe de la Mare de Déu.
6. Valorar la novetat de l’amor de Déu que ens salva del
pecat i de la mort pel seu Fill Jesucrist i a través de la vida i l’acció
salvífica de l’Església, Cos de Crist.
7. Identificar el significat d’alguns esdeveniments, formulacions,
expressions i textos bàsics del missatge cristià, que faciliten la comprensió
de la vida de l’Esperit Sant en el món i en l’Església.
8. Identificar
l’Església en les seves manifestacions, conèixer la presència de Déu i la seva
gràcia en els sagraments, i el servei eclesial efectuat pels apòstols i els
seus successors.
9. Comprendre i distingir el sentit sagrat, festiu, cultural
i de celebració de les festes i ritus de les religions monoteistes, saber-les
relacionar amb els aspectes cultuals i de celebració de la litúrgia.
10. Analitzar la jerarquia de valors, actituds i normes que
conformen el ser cristià, i aplicar-los a les diferents situacions de la vida.
11. Valorar que la fe cristiana implica assumir
responsabilitats, conèixer i comprendre l’arrel i el sentit de l’acció i del
compromís cristià, i mantenir una actitud de tolerància i respecte davant els
sistemes ètics de les diverses religions.
12. Conèixer, valorar i respectar el patrimoni religiós,
artístic i cultural, que es manifesta a través del llenguatge simbòlic i
iconogràfic de l’arquitectura, pintura, literatura, música i litúrgia, com a
expressió de la fe catòlica i d’altres religions.
13. Descobrir que el destí etern de la persona comença aquí
com a do que sorgeix de la victòria de Crist sobre la mort.
|
BLOC 1 Aprendre a ser i a pensar:
Habilitats de raonament i coneixement de les emocions i sentiments.
BLOC 2 Aprendre a actuar de manera autònoma i
coherent:
Actituds personals de motivació i d’esforç que ajudin a superar
obstacles i a actuar de manera resilient.
BLOC 3 Aprendre a conviure:
Elements perquè l’alumne estableixi una relació harmònica amb els
altres.
BLOC 4 Aprendre a ser ciutadans
responsables en un món global:
Elements de relació per a la societat més amplia en què el ciutadà es
troba immers.
|
CONFIRMACIÓ DE PLAÇA
ESCOLAR
Cal assenyalar si continuarà o no escolaritzat en el centre.
El termini per retornar el full és el proper DIVENDRES 5 DE JUNY.
Si teniu qualsevol dubte, podeu passar per Secretaria.
L’horari és de 09:00 – 13:15 i de 15:00 a 16:15 hores.
Salutacions cordials,
DIRECCIÓ
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada